Освітня модель школи
Оновлено адміністратором 16 січня 2016
Статус школи – українська (з 2000 року).
Загальна кількість працівників – 87.
З них :
педагогічних працівників - 48
бібліотекарі - 1
осіб обслуговуючого персоналу – 27
працівників їдальні – 4
медична сестра.
У школі навчається 590 учнів (+203 дистанційно) у 26 класах з українською та російською мовами навчання.
З 2001 року школа працює за модульно-розвивальною системою навчання: три модулі (з двома перервами по 20 хв. і 15 хв.), які складаються з трьох міні-модулів по 30 хвилин та 5 хвилинною перервою між ними.
Удосконалюється навчально-виховний процес в оновленій початковій школі. Першокласники мають можливість навчатися в режимі повного робочого дня. Для них обладнані спальна та ігрова кімнати.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ:
- формування життєвих компетентностей,
- збереження здоров’я дітей,
- профілізація навчання,
- гуманізація навчально-виховного процесу,
- формування багатомірного освітнього простору, зорієнтованого на індивідуальний розвиток особистості через навчання та виховання,
- інформатизація навчання,
- реалізація компетентісно-орієнтованого підходу до розвитку, виховання та навчання учнів через оновлення змісту освіти та впровадження нових освітніх технологій.
ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: створення умов для формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал, через моніторингову систему дослідження якості освіти та впровадження сучасних інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
ГОЛОВНІ ЦІЛІ ШКОЛИ:
- виховання в учнів свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності, культури розумової праці, створення умов творчого розвитку природних обдарувань дитини ( загальних - інтелектуальних, психофізіологічних, фізичних та ін.; спеціальних- художніх, технічних, математичних тощо);
- формування ціннісного ставлення особистості до суспільства й держави, яке виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин;
- формування в учнів навичок культури здоров 'я, безпечної поведінки, уміння робити єдино правильний вибір на користь здорового способу життя, підвищення рівня їх інформованості з питань профілактики тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу, випадків фізичного та психологічного насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження з дітьми, попередження торгівлі людьми;
- налагодження тісного взаємозв'язку сім'ї та школи, залучення батьків до навчально-виховної роботи, підвищення рівня педагогічної культури батьків, створення умов для соціального захисту дітей, соціальна та психологічна допомога дітям, батькам, сім 'ям;
- формування потреби в праці, творчого ставлення до неї, зорієнтованого на особливості ринкового господарювання економічного мислення, ознайомлення учнів з науковими основами сучасного виробництва, практична й психологічна підготовка їх до праці, свідомого вибору професії;
- формування та розвиток естетичного сприйняття світу, естетичних понять, поглядів, переконань, виховання естетичного смаку, виховання вміння привносити в життя красу;
- формування в учнів загальнолюдських норм гуманістичної моралі (добра, взаєморозуміння, милосердя, віри у творчі можливості людини), моральних понять, поглядів, переконань, моральних почуттів, вироблення навичок і звичок моральної поведінки, культури спілкування, засвоєння учнями правил поведінки в школі, їх прав та обов'язків;
- формування правового світогляду підлітків і навичок відповідальної поведінки;
- створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров'я, підготовка до фізичної праці, захисту Батьківщини;
- забезпечити наступність у системі дошкільна освіта – школа першої ступені – школа другої ступені.
В умовах інтенсивного оновлення й модернізації, гуманізації учбового процесу педагогічний колектив школи виконує завдання:
- впровадження нового державного стандарту початкової освіти;
- навчання дітей державною мовою;
- вивчення двох іноземних мов;
- використання інноваційних технологій у навчальному процесі;
- реалізації стандарту базової та повної загальної середньої освіти;
- застосування педагогічних досягнень у професійній діяльності;
- удосконалення навчально-методичної бази школи.
НАВЧАЛЬНО-МАТЕРІАЛЬНА БАЗА ШКОЛИ
У школі діє 40 навчальних кабінетів і класних кімнат:
- 3 кабінети української мови та літератури
- 3 кабінети російської мови та зарубіжної літератури
- 3 кабінети математики
- 2 кабінети історії
- кабінет географії
- кабінет фізики
- кабінет хімії
- кабінет біології
- кабінет Захисту Вітчизни
- кабінет художньої культури
- 2 комп’ютерних класа
- методичний кабінет
- 8 кабінетів початкових класів
- комплекс для дітей 6-річного віку (навчальні кабінети, спальні та ігрові кімнати)
- кабінет дитячих рухів
- 3 майстерні (слюсарна, столярна, обслуговуючої праці)
- спортивний зал
- тренажерний зал
- етнографічна світлиця
- бібліотека з читальним залом
- актовий зал
- їдальня
- медичний пункт
- кабінет стоматолога.
Школа має одну з найкращих спортивних баз міста. Площа спортивного залу, в якому постійно проводяться шкільні і міські змагання, 423 м2. В школі є також і Малий гімнастичний спортивний зал.
В школі працює два кабінета інформатики, де розташовані 2 комп’ютерних класа на 20 робочих місць з комп'ютерами. В класах є інтерактивна дошка, пластикова дошка, струминний, лазерний принтери, сканер. Персональні комп’ютери поєднані в локальну мережу та підключені до глобальної мережі Інтернет.
- КАЛЕНДАР ПОДІЙ
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА
БАЗА ОСВІТИ - ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Як почати вчитися - ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
- ФОТОГАЛЕРЕЯ
- ШКІЛЬНА ГАЗЕТА
«Восьме диво світу» - ТЕАТРАЛЬНА
СТУДІЯ
«Альянс» - ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА
bibliotekakramzosh8.blogspot.com - ПЛАТФОРМА ДИСТАНЦІЙНОЇ
ОСВІТИ ЗОШ №8
distkramsch8.blogspot.com - ПРОЕКТ «КЛАСНА ШКОЛА»