У День пам'яті і примирення обеліск між Краматорськом і Слов'янськом прикрасили маками, які зробили діти-сироти з «Смарагдового міста». Хвилиною мовчання вшанували пам'ять всіх бійців, які загинули на фронті в боротьбі за незалежність України.
Старшокласники нашої школи читали вірші, співали патріотичні пісні, говорили про мир. На мітинг приїхали представники активної громадськості з Краматорська, Слов'янська, прикордонники Краматорського прикордонного загону. Меморіал загиблим воїнам був відкритий влітку 2015 року завдяки волонтерам, з тих пір патріоти своїми силами доглядають за пам'ятником, збираються у нього, щоб висловити подяку за мирне небо.
День пам'яті та примирення
Автор матеріалу Чачанідзе Наталя Григорівна • Розміщено адміністратором 9 травня 2017
День па́м'яті та прими́рення — пам'ятний день в Україні, який відзначають 8 травня, в річницю капітуляції нацистської Німеччини (цю подію прийнято розглядати як символ перемоги над нацизмом). Відповідно до Указу Президента України, підписаного 2015 року, метою відзначення є «гідне вшанування подвигу українського народу, його визначного внеску в перемогу Антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні та висловлення поваги усім борцям проти нацизму».
На концерті 5 травня вітали Івана Трохимовича Кравченка, ветерана Другої світової війни! Сьогодні були два Олександри... Наші випускники! Чекали Андрія та Антона, пишались Андрієм і Валерою, згадували Андрія Сірченка... Дякуємо 81-й бригаді та представникам Повітряних Сил Збройних Сил України, Власенкові Валерію, депутату міської ради!
Проект «Інтегральне лідерство в освіті»
Розміщено адміністратором 3 травня 2017
Оголошено початок відбіркового етапу Проекта «Інтегральне лідерство в освіті».
Проект реалізується Громадською спілкою «Міжнародний інститут інтегрального розвитку» спільно з Просвітницькою ініціативою «Простір розвитку емоційного інтелекту «ЕМПАТІЯ» та ГО «Міжнародна просвітницька ініціатива «ВІДКРИТА ХАТА» з 8 травня 2017 року по 31 березня 2018 року. Проект проводиться в рамках литовської Програми розвитку співпраці та сприяння демократії за.
Метою проекту є підвищення рівня якості освітнього простору і навчального процесу в Україні через виховання та розвиток інтегральних лідерів і агентів змін серед учасників/учасниць освітнього середовища (освітян та дітей), сприяння розвитку емоційного інтелекту та емпатії, діалогу та взаєморозуміння серед молоді та поширення ідей емпатійного та усвідомленого навчання, вчителювання і педагогіки партнерства серед учасників/учасниць системи освіти в Україні.
Навчальна програма Проекту залучить найкращих тренерів з різних країн світу, зокрема, в таких галузях і сферах, як:
емпатія як основа педагогіки партнерства,
розвиток емоційного інтелекту і практика ненасильницького спілкування,
інтегральна психологія та спіральна динаміка,
дитяча психологія,
навички ХХI століття,
практика самоусвідомлення та уважності,
арт-терапія,
фасилітація діалогів,
стратегічне планування в освітньому просторі.
Умови участі у Проекті «Інтегральне лідерство в освіті»
До участі у проекті «Інтегральне лідерство в освіті» запрошуємо освітян та дітей шкільного віку, зокрема з пост-конфліктних територій на сході України.
У проект буде відібрано всього 30 учасників/учасниць (освітян), а також 24 учасники/учасниці (учні 7-9 класів):
42 учасники/учасниці – команди 6 шкіл із різних регіонів України:
• 6 директорів шкіл,
• 6 вчителів молодшої школи,
• 6 вчителів середньої (старшої) школи,
• 24 учні 7-9 класів.
12 учасників/учасниць – представників/представниць управлінь освіти з Донецької та Луганської областей та освітян-агентів змін з інших регіонів України:
• 4 представники/представниці міських управлінь освіти (з міст, у яких буде відібрано школи для участі у Проекті),
• 2 представника/представниці обласних управлінь освіти (Донецької та Луганської областей),
• 6 освітян-агентів змін з інших регіонів України, зокрема учасників/учасниць групи, яка розробляє нові стандарти освіти в Україні, а також представників/представниць громадських/соціальних проектів у сфері освіти.
Відбіркова комісія Проекту відбиратиме до проекту шкільні команди, адже лише разом, при повному залученні та взаємній підтримці усіх учасників/учасниць освітнього простору ми зможемо досягти якісних змін у системі освіти в Україні.
Відбіркова комісія складається із 3 членів команди Проекту: голова ГС «МІІР» і керівник Проекту, освітолог і психолог Катерина Ясько, психолог Проекту Марина Вострова, методолог і тренер Проекту Сергій Чумаченко.
Процес відбору учасників/учасниць передбачає кілька етапів:
1) Відбір директорів шкіл і шкіл, які будуть брати участь у проекті. Триватиме з 27 квітня по 25 травня і включатиме:
a. анкетування (останній термін подачі анкети – 08 травня, 10:00 ранку (GMT+3);
b. співбесіду у скайпі, яку проведуть члени відбіркової комісії Проекту із 10 попередньо відібраними кандидатами (09-11 травня);
c. знайомство та спілкування (скайп, телефон, електронною поштою) із учнівським самоврядуванням із 10 попередньо відібраних шкіл (10-13 травня);
d. зустріч, знайомство, спілкування із директорами, вчительським колективом та учнівським самоврядуванням у 6 попередньо відібраних школах (17-20 травня).
Відбіркова комісія залишає за собою право прийняти фінальне рішення щодо вибору директорів та шкіл для участі у Проекті після проведення усіх заходів першого етапу відбору. Анкета для директорів шкіл
2) Відбір вчителів із вибраних шкіл для участі у Проекті. Триватиме з 12 по 25 травня і включатиме:
a. анкетування: протягом 3 днів (з 13 по 15 травня) усі бажаючі вчителі відібраних під час першого етапу шкіл матимуть можливість заповнити анкети на участь у проекті;
b. зустріч, знайомство, спілкування із директорами, вчительським колективом та учнівським самоврядуванням у 6 попередньо відібраних школах (17-20 травня).
Відбір вчителів здійснюватиметься відбірковою комісією на основі заповнених анкет, рекомендацій адміністрації та учнів школи. З кожної школи буде відібрано 1 вчитель початкової та 1 вчитель середньої (старшої) школи. Анкета для вчителів
3) Відбір представників/представниць міських та обласних управлінь освіти. Триватиме з 13 по 25 травня і включатиме:
a. анкетування: протягом 7 днів (з 13 по 19 травня) працівники/працівниці управлінь освіти міст, школи яких були відібрані для участі у Проекті, та обласних управлінь освіти Донецької і Луганської областей матимуть можливість заповнити анкети на участь у Проекті. Відбір здійснюватиметься відбірковою комісією на основі анкетування;
b. співбесіду у скайпі (чи по телефону), яку проведуть члени відбіркової комісії Проекту із попередньо відібраними кандидатами (20-22 травня). Анкета для представників/представниць міських та обласних управлінь освіти
4) Відбір освітян-агентів змін з інших регіонів України для участі у Проекті. Триватиме з 27 квітня по 25 травня і включатиме:
a. анкетування (останній термін подачі анкети – 08 травня, 10:00 ранку (GMT+3);
b. співбесіду у скайпі, яку проведуть члени відбіркової комісії Проекту із попередньо відібраними кандидатами (16-19 травня). Анкета для освітян
5) Відбір дітей для участі у Проекті. З кожної школи, яка братиме участь у Проекті, відбіркова комісія вибере 4 найактивніших представників/представниць – мотивованих лідерів учнівського колективу. Заплановані заходи Проекту передбачають участь дітей 7-9 класів. Триватиме з 10 по 25 травня і включатиме:
a. знайомство та спілкування (скайп, телефон, електронною поштою) із учнівським самоврядуванням із 10 попередньо відібраних шкіл (10-13 травня);
b. відео-завдання (зняти відео-ролик), яке учні 6 попередньо відібраних шкіл отримають на зустрічі з членами відбіркової комісії (10-13 травня). Останній термін подачі виконаного завдання – 16 травня, 10:00 ранку (GMT+3);
c. зустріч, знайомство, співбесіда з попередньо відібраними 24 учасниками/учасницями зі шкіл, відібраних для участі у Проекті (17-20 травня).
Відбір дітей для участі у Проекті здійснюватиметься відбірковою комісією на основі виконаних завдань, рекомендацій адміністрації і вчителів школи, співбесіди. З кожної школи буде відібрано 4 учні 7-9 класів.
Оголошення результатів відбору учасників/учасниць Проекту відбудеться 25 травня 2017 року.
31-а річниця Чорнобильської трагедії
Автор матеріалу Котолевський Сергій Анатолійович • Розміщено адміністратором 3 травня 2017
26 квітня 2017 року у ЗОШ №8 вшановували пам’ять загиблих під час аварії на Чорнобильській АЕС.
В рамках заходу були проведені: 1) бесіди (для учнів початкової, основної школи); лекції (для учнів старшої школи), присвячені пам’яті жертв Чорнобиля; 2) концерт-реквієм «Дзвони Чорнобиля»; 3) 9-ті класи відвідали міську центральну бібліотеку, де узяли участь у лекції з нагоди 31-річниці вшанування пам’яті загиблих під час аварії на Чорнобильській АЕС.
Семінар «Додатки для дітей з особливими освітніми потребами» у Києві
Автор матеріалу Ковальова Олена В'ячеславiвна • Розміщено адміністратором 27 квітня 2017
Одноденний семінар-практикум від засновника компанії Special iApps, розробника спеціальних додатків та тренера Коліна Діна.
Автор матеріалу Григор'єва Ірина Олександрівна • Розміщено адміністратором 27 квітня 2017
Анастасія Ткаченко (11-А) посіла І місце на ІІІ Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів і промороликів «Book fashion» у номінації «Ігровий буктрейлер (школярі)». Керівник - Чачанідзе Н.Г., у створенні буктрейлера також брали участь Мерлушкова Ольга, Молодченко Дарина, Кравцов Владислав.
Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів «BOOK FASHION» - це щорічний фестиваль серед студентів і старшокласників (10–11 класи) на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів. Головна мета - пропаганда книг і їх читання в суспільстві, підтримка і розвиток креативних форм відношення до читання книг, виявлення талановитої та креативної молоді, розвиток буктрейлерів як мистецтва і напрямку в бізнесі. Організатор фестивалю: Кафедра видавничої справи Київського університету імені Бориса Грінченка.
Команда ЗОШ №8 посіла ІІІ місце на ХІІІ Всеукраїнському турнірі юних журналістів
Автор матеріалу Григор'єва Ірина Олександрівна • Розміщено адміністратором 27 квітня 2017
У ХІІІ Всеукраїнському турнірі юних журналістів, який відбувся 19-23 квітня 2017 року на базі Сумської гімназії №1, взяли участь 23 команди із 10 областей України.
Краматорська команда «Парадокс» , у складі якої грали учениці ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 Анастасія Ткаченко
(11-А клас), Катерина Прядко (7-Б клас) та учениця 9 класу ЗОШ №25 Дар’я Баглай, посіла на турнірі ІІІ місце (керівник команди – учитель російської мови та літератури ЗОШ №8 Григор’єва Ірина Олександрівна).
Із шести чвертьфінальних та полуфінальних ігр дівчата виграли чотири. У рамках турніру також було проведено творчий конкурс, у якому Гришина Альбіна, учениця 11 класу ЗОШ №8, посіла ІІ місце.
У запеклих дебатах про фейки, джинсу, інтернет-видання, поведінку журналістів в зоні бойових дій та на мітингах, про побудову фоторепортажу й важелі боротьби з плагіатом народжувалась істина та виявлялися ораторські вміння й бойовий дух юних журналістів.
Учасники команди «Парадокс» отримали також спеціальні відзнаки від журі. Капітан команди Анастасія Ткаченко була визнана кращим доповідачем, а Дар’я Баглай перемогла в номінації «Інтелект турніру».
Канікули продовжено
Розміщено адміністратором 23 квітня 2017
У зв'язку з продовженням несприятливих погодних умов і неможливостю дотримання
температурного режиму в приміщеннях шкіл та на підставі внесення змін до
розпорядження міського голови
термін призупинення навчальних занять учнів 1-8
класів продовжено до 26.04.2017 (включно).
Платформа дистанційної освіти E-school
для забезпечення рівного доступу учнів з непідконтрольних територій і дітей з
особливими потребами до якісної основної
або додаткової освіти на дистанційній основі
та можливості отримання відповідного
документу про освіту державного зразка